duminică, 30 noiembrie 2014

Incurajez purtarea bebelusului (Marsupi Plus)

Ce poate fi mai frumos decat sa iti ti puiul la piept si sa doarma linistit? O asa apropiere imi este atat de draga si la suflet....

M-am îndrăgostit de sistemele de purtare de vreo doi ani cand venise in vizita la noi o cunoștința cu al ei baiat. Eu inca nu eram insarcinata dar imi doream si vroiam ca atunci cand se va intampla sa imi port si eu copilul intr-un asemenea sistem. Ea avea o Manduca si mi-a ramas gândul la ea si in prezent si probabil ca o voi avea in curand. Pe vremea aceea inca nu stiam de diferențele dintre sisteme, de ce unele se poarta la o anumită varsta/ kilograme, iar dupa ce am nascut m-am interesat pe grupurile de suport de o asemenea varianta de purtare, bineînțeles cu gândul la Manduca. Din pacate am fost sfătuită la momentul acela (acum vreo 3-4 luni) sa mai asteptam pana la 6 luni si sa încercam altceva, mai benefic puiului meu.
Am avut posibilitatea sa închiriez (recomand acest lucru pentru ca te scutește de o cheltuiala inutila in cazul in care bebelușul nu accepta) de la cineva doua sisteme. In prima faza am avut un wrap tai mic si din pacate in cele doua zile in care l-am avut Albert nu a vrut nici cum sa il accepte. Sincer, nici mie nu imi placea ideea de wrap, mult material si destul de dificil de pus. Ma gandeam la ce ma fac daca totusi bebe accepta wrap-ul dar plimbandu-ne afara si incepe sa se agite, cum il scot rapid din el?
A doua varianta a fost un Marsupi plus. Prima incercare a fost cu plansete, a doua si urmatoarele fara si in aceeasi zi mi-am comandat unul, exact modelul de aici. Din acea zi il folosim destul de des,m-a ajutat foarte mult cand bebe era agitat si il linisteam rapid in Marsupi. Am facut plimbari dese chiar si impreuna cu Snoopy, westisorul nostru drag.
IMG_5856
Deja ne plimbam de cateva luni, si probabil cat de curand vom trece la ceva nou. Dar asta va tine si de Albert, daca va mai fi receptiv si sper sa fie.
Incurajez babywearing-ul si sper ca mamele si viitoarele mame sa se informeze bine inainte de a achizitiona asa ceva. Sunt destul de multe mamici care isi poarta copii in sisteme care fac mai mult rau copilului, pur si simplu atarna intr-o bucata de material prost gandita.
Babywearing-ul e practic atat pentru mami cat si pentru tati, sanatos pentru bebe si spatele mamicii, confera liniste puiului cand e agitat si cel mai interesant, cel putin in cazul nostru, Albert adoarme in cateva minute.
IMG_6067

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu