marți, 10 iunie 2014

Dragul meu pui

27.05.2014, ora 23:30

Dragul meu pui....

In mai putin de jumatate de zi ne vom cunoaste. De mai bine de 9 luni astept acest moment, sa te transformi dintr-o micuta samanta de susan intr-un baietel zdravan care ne va schimba viata total.

Te-am asteptat de atata timp si acum in sfarsit lunile s-au transformat in zile, iar acum chiar ore. Ma napadesc emotiile cand ma gandesc ca te voi tine in brate si te voi studia cu atentie, te voi mangaia, alinta, iubi...Gandul ca intalnirea se apropie cu pasi repezi ma face sa nu cred ca toata acestea ni se intampla. Ne-am imaginat acest moment de atatea ori si cu siguranta va fi de mii de ori mai frumos decat in gandurile noastre...insa stiu ca vom plange de fericire atat eu cat si tati.

Inca nu pot sa cred ca sunt insarcinata, ca tu esti in burtica mea si din cand in cand ma atentionezi ca esti acolo :), ca maine ne vedem pentru prima data. Cuvintele cu siguranta nu vor putea exprima cumulul de sentimente care ne vor incerca.

Acest eveniment este probabil cel mai frumos lucru care ni se intampla ca familie si speram sa stim cum sa avem grija de tine si cum sa te educam. Asa ca daca pe alocuri am dat gres, ne cerem scuze :)

De ceva vreme ne-am ocupat sa iti amenajam camera, inca nu e gata dar stiu ca nu te superi pentru ca tu nu sti ce e tristetea. Avem timp sa ne organizam pana te mutam la tine in camera. Momentan vei sta cu noi in dormitor intr-un patut alb, care este deja montat de tati de o saptamana si are o lenjerie cu ursuleti absolut delicioasa.

Maine dimineata (aprox. in 9 ore) voi fi la spital pentru internare. Mi se va face pregatirea pentru operatia de cezariana si am incredere ca toata echipa va face treaba buna. Sper ca eu sa ma refac cat mai repede pentru ca tu sa nu duci lipsa de atentia si grija mea.

Cu mult drag si dor,
Mami





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu