joi, 12 iunie 2014

Evolutia sarcinii pe saptamani

Am facut pe parcursul sarcinii fotografii in diverse stadii ale sarcinii.
Le-am facut mai mult pentru mine si pentru a avea peste ani o amintire de cum aratam in diverse luni de sarcina.

Adevarul este ca sunt multumita de kilogramele acumulate si anume 16, desi ma asteptam sa pun in jur de 20. Am atatea cunostinte care au pus intre 20-30 kg. Sunt foarte incantata ca nu am avut vergeturi si ca in prezent, la 5 saptamani de la nastere mai am de dat jos 4-5 kilograme.

Toata lumea imispunea ca am burtica mica si la un moment dat imi puneam intrebarea: oare cat va cantari copilul meu daca intr-adevar burta mea este mica? Insa greutatea copilului nu este direct proportionala cu marimea burtii si la final ne-am bucurat de un copil de 3320 gr.

Am trecut si peste sarcina, peste toate problemele legate de analize si acum urmeaza acomodarea cu micutul pui, cu colicile care parca ne dau tarcoale.

Ma rog la D-zeu doar sa fim niste parinti buni si sa ne educam copilul cum putem mai bine si mai frumos, sa fim toti sanatosi si sane bucuram unul de altul pentru tot restul vietii.

Finalul povestii mele de sarcina este unul fericit si ma bucur ca am scapat de emotiile din perioada graviditatii si copilul este sanatos. Cu incredere si credinta si speranta se fac minuni si acum imi tin in brate MINUNEA pe care am asteptat-o atata timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu